To do
Toen ik nog bij de Albert Heijn werkte, noemden ze mij lange tijd Dymo. Deels omdat ik de naam van de labelprinter zonder uitzondering in het Nederlands (en niet in het Engels) bleef uitspreken en deels omdat ik het ding maar al te graag gebruikte. Want ik ben gek op orde. Zaken netjes bewaren. Netjes labelen. En bovenal: een duidelijk overzicht creëren. Het mag dan ook geen verrassing zijn dat ik dol ben op lijstjes.
